מיליארדר אמריקאי מציע פרס כספי לתופס "שודדי הגלידות"

    קצימטידיס יצא בהכרזה לפיה יעניק פרס של כ- 5000 דולרים למי שיסייע בלכידת הגנבים הסדרתיים
    ישראל פריי 1 Comment on מיליארדר אמריקאי מציע פרס כספי לתופס "שודדי הגלידות"

    החיים הקשים של בעל רשת מרכולים אמריקאי: כנופיה מקומית המצליחה לרוקן ממקררי הרשת גלידות • לכלי התקשורת הוא הסביר כי מאס בתופעה, וכי החליט לצאת למאבק נחוש • אז אם אתם בניו יורק והצלחתם להניח את ידיכם על 'שודד גלידה', אתם עשויים להתעשר ב- 5000 דולרים

    קצימטידיס יצא בהכרזה לפיה יעניק פרס של כ- 5000 דולרים למי שיסייע בלכידת הגנבים הסדרתיים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ג'ון קצימטידיס הוא איל הון אמריקאי, המחזיק בין היתר ברשת חנויות סופרים מפורסמת בניו יורק. אך יש דבר אחד שמעיק ביותר על איש העסקים עתיר הנכסים: כנופיית גנבים מקומית מסתננת לסופרים שבבעלותו, ו"מפלחת" גביעי גלידות משובחות.

    על אף היקפן הזניח של הגנבות, קצימטידיס לא מניח לזה לעבור תחת ידו. לדבריו, נמאס לו מהפעילות העבריינית הגורמת להעברת הסחורה הגנובה לחנויות מכולת קטנות, ומכירתן במחיר זול יותר משמעותית.

    קצימטידיס יצא בהכרזה לפיה יעניק פרס של כ- 5000 דולרים למי שיסייע בלכידת הגנבים הסדרתיים, שאת תמונת חלק מהם – שתועדו במצלמות אבטחה – פרסם לצד ההכרזה.

    רק לשם הפרופורציות, הגניבה הגדולה ביותר נרשמה בסניף הרשת במנהטן, בו נגנבו כ- 125 אריזות בשווי 800 דולרים סך הכל. "שודדי הגלידות זורעים הרס בסופרמרקטים בניו יורק", צייץ המיליארדר, הבונה על כך שהסכום שהציע ידרבן את בעלי המכולות הקטנות להסגיר את הספקים המפוקפקים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תורידו את התמונה… זה מידי מגרה!